لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
باید از فرصـت ها استفـاده کرد و مراقـب گالاتاسرای بود

باید از فرصـت ها استفـاده کرد و مراقـب گالاتاسرای بود

آنتونیو کونته سرمربی یوونتوس در آستانه دیدار مقابل گالاتاسرای در بازی دوم لیگ قهرمانان اروپا مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آن ها پاسخ داد .


" دیدن نتیجه بازی گالا مقابل رئال عجیب بود. من بازی آن ها را دیدیم و فکر نمی کردم که همچین نتیجه ای رقم خورده باشد. گالا چندین شانس را در مقابل دروازه رئال از دست داد و بعد از آن بود که رئال به گل رسید "

" ایلماز در نیمه دوم فرصت خوبی داشت که از دست داد. بازیکنان گالا در استفاده از موقعیت ناتوان بودند و پس از آن رئال مادرید بود که با ایجاد موقعیت های بسیار شروع به گلزنی کرد "

" اما این بازی بود که ما نباید به آن توجه کنیم و فریب آن را بخوریم. زیرا گالاتاسرای تیمی نیست که ضعیف و شکننده باشد و سزاوار چیز بیشتری در آن بازی بود. پس ما باید مراقب باشیم "

حضور مانچینی بر روی نیمکت گالا ؟

" قطعا از حضور مانچینی خوشحالم. زیرا با بودن او تعداد مربیان حاضر در لیگ قهرمانان افزایش می یابد. او مربی است که در خارج از ایتالیا نیز موفق بوده و افتخاراتی را کسب کرده و من از حضور او بر روی نیمکت گالاتاسرای خوشحالم "

" اگر از من بپرسید که فردا از دیدن او خوشحال خواهم شد من به شما می گویم خیر و من ترجیح می دهم که مقابل گالاتاسرای بدون مانچینی باشم. زیرا ما هرگز تصوری از سبک بازی گالا و تاکتیکی که اتخاذ خواهند کرد نداریم و این کار را برای ما دشوار خواهد کرد. به علاوه مانچینی می تواند برای ما نیـز مشکل ساز شود "

" البته من کاملا تیم گالا را آنالیز کردم و همانطور که گفتم آن ها سزاوار چیزی بیشتر هستند. ان ها هواداران خوبی دارند و به فکر پدید آوردن چیزی جدید مقابل یوونتوس هستند "

" من از ورود مانچینی خوشحالم. زیرا او یکی از با استعدادترین مربی های اروپا است و با اضافه شدن او به گالاتاسرای قطعا نکات مثبت زیادی هم به این تیم اضافه خواهد شد "

" ما نیز تیم قدرتمندی هستیم. چیزهایی که در 2 سال گذشته اتفاق افتاده مانند کسب 2 اسکودتو و 2 سوپر کاپ چیزهای مهمی است که نیاز به توجه بیشتری دارند "

" ما ضمن استفاده از تجربه به طور همزمان از نیرو و انگیزه بازیکنان جوان خود نیز بهره خواهیم برد. کسانی مثل پوگبا که برای ما یک ستاره و بازیکن با استعداد را دارد. ما می خواهیم او در کنار بازیکنان بزرگی مانند پیرلو آموزش ببیند تا آینده یووه ساخته شود "

رقیـب های یووه در سری آ ؟

" ما در گذشته در مورد رقیب های یووه در لیگ بحث کردیم. از ناپولی قدرتمند اینتر و حتی میلان گفتیم. از فیورنتینا که بازیکنان خوبی را به خدمت گرفت و رم که نتایج خوبی گرفت و لاتزیو که تیم قدرتمندی است "

" پس طبیعی بود که انتظار داشتن همچین چالشی را در لیگ داشته باشیم. ما نمی توانستیم از سایر تیم ها چشم پوشی کنیم مخصوصا زمانی که آن ها ستاره های تعیین کننده ای را دارند. اما در عین حال مانند گذشته در بازی ها تنها عملکرد خودمان و کسب 3 امتیاز برای یووه مهم خواهد بود "

" من فکر می کنم که فردا با گالاتاسرای متفاوتی روبرو شویم. من مانچینی را مربی خوش فکر می دانم. او مطمئنا در گالا تغییراتی را ایجاد خواهد کرد و تیم ِ او تغییر تاکتیک می دهد "

" ما در بازی با کپنهاگن فرصت های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم. ضمن اینکه دروازه بان آن ها و تیم کپنهاگن خوش شانس بود ما نیز دقت زیادی نداشتیم "

" اما من ترجیح می دهم که در بازی ها همیشه رو به جلو باشیم و موقعیت های زیادی را خلق کنیم. این تفکر و اعتقاد ما برای رویارویی با حریفان اسـت "

" رسیدن توز به بازی با گالا برای ما مهم است. زیرا ما در بازی اول موفق نبودیم و در عین حال رئال موفق به پیروزی پر گل شد. ضمن اینکه گالاتاسرای تیمی با بازیکنانی خوب و سطح بالا است "

" البته من برای مقابله به گالا به تمام بازیکنانم نیاز دارم. اکنون فرصت استفاده از پیرلو است. کسی که می توان مانند همیشه تعیین کننده باشد. من نمی توانم مُنکر تاثیر او در بازی های یوونتوس باشم "

وضعیت میرکو ؟

" ووچینیچ پس از بازگشت از تیم ملی کمی دچار مصدومیت بود. او در چند جلسه تمرینی ما هم حضور نداشت زیرا کمی از ناحیه پاشنه پا احساس درد داشت . اما او اکنون با ما تمرین می کند و بهتر است و باید فردا در مورد استفاده از او تصمیم بگیرم "

" همچنین مارکیزیو که بعد از مصدومیت برای ما بازی کرد. اما باید دانست که بازگشت بعد از مصدومیت کمی باعث خستگی و تحلیل نیرو می شود و در مورد او نیز هنوز تصمیم گرفته نشده اسـت "

دروگبا ؟

" او بازیکن است که در خط حمله همه کار می کند. در حقیقت او مانند یک راننده و رهبر در خط حمله تیم را به جلو می برد و در خط حمله بسیارخطرناک است. او هر روز در حال بهتر شدن و پیشرفت است و حرف خود را تنها در زمین مسابقه می زند "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: